FILTER+ actie: Tevreden of geld terug!

De Bosch-interieurfilteractie FILTER+ eenvoudig uitgelegd

1. Waarom deze actie?

De nieuwste Bosch-interieurfilter, de FILTER+, beschikt over bijzondere eigenschappen. Deze filter is namelijk de beste keuze voor mensen met hooikoorts en is voor u een “plus” op elk vlak. Omdat wij zeker zijn van de kwaliteit van deze filter, bieden wij deze “Tevreden of geld terug”-actie aan.

  • Een “plus” voor uw gezondheid:
    Beschermt maximaal tegen kleine stofdeeltjes, pollen, allergenen, schadelijke gassen en bacteriën.
  • Een “plus” voor uw comfort:
    Elimineert nare geuren en garandeert aangename en gezonde lucht binnenin uw voertuig
  • Een “plus” voor uw veiligheid:
    Voorkomt allergische reacties, maar ook een beslagen voorruit voor optimaal zicht.
  • Een “plus” voor uw uitrusting:
    Vermindert vuilaanslag op de ventilatoren en het ventilatiesysteem.

2. Hoe kunt u van deze actie profiteren?

Laat vanaf april tot eind juni 2018 de nieuw Bosch-interieurfilter FILTER+ monteren bij uw garagebedrijf. Bewaar uw aankoopbewijs met duidelijke omschrijving van deze FILTER+ goed, want als u na de montage van deze filter niet overtuigd bent van zijn eigenschappen, dan kunt u uw geld terugkrijgen.

3. Niet tevreden?

Laat hier uw gegevens achter en upload uw factuur, deze dient als bewijs van de uitgevoerde werkzaamheden. Wij storten vervolgens het volledige aankoopbedrag van de FILTER+ terug op uw rekening. Bijkomend vragen wij naar de reden van uw ontevredenheid en kunt u tot 1 maand na uw aanvraag het verzoek krijgen om deze filter te laten controleren bij een garage uit ons netwerk.